SWEDBANK INTERNETBANKĀ IR IESPĒJA NOSŪTĪT KONTA PĀRSKATU SOCIĀLAJAM DIENESTAM

Swedbank internetbankā ir ieviesta jauna iespēja klientiem, kuri ir pašvaldību Sociālo dienestu klienti, – nosūtīt savu konta pārskatu, kas ir apstiprināts ar bankas e-Zīmogu, uz pašvaldības Sociālā dienesta īpaši izveidotu e-pastu krātuvi. Tādējādi klientam, kuram ir internetbanka, nav nepieciešams Swedbank pieprasīt drukāta formāta izziņu par konta pārskatu un to nogādāt Sociālā dienesta sociālā darba speciālistam.

 

Risinājums ir ieviests, paplašinot sadarbības iespējas ar Latvijas pašvaldībām un, piedāvājot izmantot pašvaldībām un to klientiem ērtu risinājumu. Klientam, ieejot savā internetbankā, tikai jāizvēlas konta pārskata periods un tālāk jāizvēlas, uz kuru – Rīgas vai citas pašvaldības Sociālo dienestu – konta pārskatu nosūtīt, pārējā informācijas aprite notiks automātiski un nosūtītais konta pārskats tiks saglabāts pašvaldības datu sistēmā un izmantots, klientam vēršoties pašvaldības Sociālajā dienestā pēc sociālās palīdzības vai sociālajiem pakalpojumiem, skatīt info grafikā ↓

 

Risinājums ļauj mums strādāt videi draudzīgi un ietaupīt diezgan daudz papīra, par ko priecīgas noteikti būs visas iesaistītās puses. Swedbank šo projektu realizēja sadarbībā ar SIA ZZ Dats, kas piedāvā pašvaldībām Latvijā IT programmatūru darbam ar sociālās palīdzības administrēšanu (SOPA).

 

Infografikas DRUKAS IESPĒJA → SWED